Birçok ihtiyaca yanıt sunan standart modüllerinin yanı sıra, farklı sektörlerdeki işletmelere özel çözümlerin bulunabileceği opsiyonel modüller de sunuyor. Bu sayede, orta ve büyük ölçekli tüm işletmeler kendileri için en uygun ERP paketini oluşturabiliyor.
TİGER 3
Kalite ve verimlilik anlayışını, çalışan düzeyinden başlayarak tüm süreçlere yaygınlaştırıyor.Sisteme bilgi girişi olduğunda tüm bölümler yetkileri dahilinde doğrudan güncel bilgiye ulaşabiliyor. Kullanıcılar arasında eş zamanlı iletişim sağlanıyor, böylece zamandan ve gereksiz iletişim trafiğinden tasarruf ediliyor.
Logo Tiger Wings Enterprise
Özellikle büyük ölçekli işletmelerin, holdinglerin, karmaşık üretim ve ayrıntılı planlama süreçleri yürüten sanayi işletmelerinin ihtiyaçlarını web tabanlı olarak karşılamak üzere tasarlanan Logo Tiger Wings Enterprise, zengin iş fonksiyonları ve geliştirilebilir yapısıyla tam kapsamlı bir çözüm sunuyor.
Logo Tiger Wings
Logo Tiger Wings ERP, geniş modüler yapısı ve zengin fonksiyonlarıyla orta ve büyük ölçekli işletmelerin iş süreçlerini iyileştirmenin yanı sıra web üzerinden kullanım sayesinde sürdürülebilir verimliliği her an, her yerde destekliyor.
KOBİ
İHTİYACINIZA UYGUN ÜRÜNLERİMİZ
Logo GO 3
KOBİ'lere özel olarak geliştirilen Logo GO 3 ile stoktan siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçleri tek noktadan etkin bir şekilde yönetiliyor.
Logo Start 3
Ön muhasebe programı Logo Start 3 ile tüm mikro işletmeler stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, ödeme ve tahsilat takibi, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimi işlemlerini tek noktadan yapabiliyor. Böylece banka hesaplarından aylık ödemelere, stok bilgilerinden e-Fatura kesimine kadar her noktada kontrol ve verimlilik artışı sağlanıyor.
Logo İşbaşı
Ön muhasebe işlemlerine her an, her yerden kolayca ulaşmayı sağlayan bulut tabanlı Logo İşbaşı ile mikro ölçekli şirketler işlerini sürekli kontrol altında tutabiliyor.
Logo GO Wings
Logo’nun teknolojik bilgi birikimi ile inovasyon yeteneğini bir araya getirerek geliştirdiği web üzerinden kullanılabilen Logo GO Wings ile, KOBİ’lerin siparişten muhasebeye kadar uzanan iş süreçleri her an her yerden anlık olarak yönetiliyor.
İnsan KaynaklarıYönetimi (HR)
İHTİYACINIZA UYGUN ÜRÜNLERİMİZ
Logo Bordro Plus
İK departmanlarının bordro işlemlerini hızlı ve hatasız gerçekleştirmelerine olanak tanıyan Logo Bordro Plus çözümü, işlem takibinin kolaylığı sayesinde operasyonel maliyetleri de düşürüyor.
Logo Tiger HR
İK profesyonellerinin ihtiyaçları göz önünde bulundurularak geliştirilen Logo Tiger HR, web tabanlı yapısıyla İK'ya esnek ve fonksiyonel bir çözüm sunuyor.
Logo j-HR
Web tabanlı yapısı sayesinde İK süreçlerine her an, her yerden erişmeyi sağlayan yeni nesil İK yönetimi çözümü Logo j-HR, zamandan ve mekandan bağımsız çalışma imkanı sunarak İK ekiplerine ve yöneticilerine esneklik ve hız kazandırıyor.
İş Analitiği
İHTİYACINIZA UYGUN ÜRÜNLERİMİZ
Logo Mind Insight
Logo Mind Insight İş Analitiği çözümü, self-servis veri keşfi ve analizi süreçlerini kolaylaştırarak verilerin işletmelere değer katan, anlamlı, aksiyon odaklı bilgilere dönüştürülmesini sağlıyor.
Logo Mind Navigator
İşletmelerin ihtiyaç ve taleplerine kolaylıkla uyum sağlayabilen Logo Mind Navigator, üretilen tüm karmaşık verileri süzüp çok boyutlu analizlerle stratejik açıdan önemli bilgilere dönüştürüyor.
Logo Mind Budget
Güçlü kontrol mekanizmaları ve hataya yer bırakmayan veri girişi özellikleriyle Logo Mind Budget, bütçe hazırlık dönemlerinde zamandan tasarruf sağlıyor; her departmanın kendi bütçesini ortak bir platform üzerinde oluşturmasıyla bütçe yönetimini kolaylaştırıyor.
Müşteri İlişkileri (CRM) ve İş Akış Yönetimi
İHTİYACINIZA UYGUN ÜRÜNLERİMİZ
Logo CRM
İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
Logo Flow
İş akış yönetimi çözümü Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesini sağlıyor.
EKOSİSTEM
İHTİYACINIZA UYGUN ÜRÜNLERİMİZ
COLLECTOR
Collector Logo ürünleri data’sını oluşturan kart ve fişlerin; aynı network içerisinde yer alan kaynak server, database ve firmadan,
hedef server, database ve firmaya manuel veya otomatik aktarımını sağlamak amacıyla geliştirilmiş özel bir üründür.
Farklı firmalara veri gönderimini, grup şirketleri arasında veri aktarımlarını, tanımlı firmalar arasında çapraz fiş ve belge gönderimlerini
sağlamaktadır.
Merkezi yönetim ile manuel ve otomatik aktarım parametreleri tanımlanabilir. Birden fazla şablon tanımlanarak, farklı parametrelere
göre farklı aktarım seçenekleri sağlanabilir. Logo’nun GO Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise ürünleri ile anlık ve tam entegrasyonludur.
BANKA EKSTRE AKTARIMI
İnternet bankacılığından alınan veya bankalardan alınan banka ekstreleri banka bazında farklılık göstermektedir. Ürün içindeki parametre ekranlarıyla her bir bankanın ekstre formatının yorumlanabilmesi sağlanmıştır. Bankalardan gelen bu ekstrelerinin Logo’ya gelen havale fişi, gönderilen havale fişi, banka işlem fişi, banka virman fişi, bankaya yatırılan kasa fişi, bankadan çekilen kasa fişi, bankadan çek/senet ödemesi, bankadan çek/senet tahsilatı, banka alınan/verilen hizmet faturası ve mahsup fişi olarak aktarılmasını sağlar.
DocPlace Doküman Yönetimi Yazılımı
DocPlace ile bunlara ve daha fazlasına sahip olabilirsiniz. DocPlace şirketinizin kritik dokümanlarını düzenleme ve depolama imkânını en yeni çözümlerle ve en uygun maliyetlerle sağlama gücü verir. Taranmış ve yakalanmış dokümanları güvenli bir dijital arşivde depolayarak, fiziksel depolama alanlarını gereksiz hale getirir ve sabit diskinizi rahatlatır. DocPlace sunduğu eşsiz çözüm esnekliği ile çalışanlarınızı ve firmanızı denetleyen yetkililerin takdirini sağlar. Bunun sonucu olarak çok önemli iş süreçleriniz otomasyona dahil edilir ve kârlılığınız artar. Ayrıca ürünün açık ve basit yapısı, kısıtlı bilgi işlem bütçesi olan orta ve küçük ölçekteki şirketler için de çok uygundur. DocPlace ile kuruluşların her türlü sabit içerik deposu için farklı uygulama ve gereksinimlerini karşılamak ve tek noktadan sistem yönetimi sağlamak amaçlanmıştır. DocPlace, sabit içeriklerin yönetilmesini, kolayca yedeklenmesini, uzaktan güvenli bir şekilde erişilebilmesini, içerik deposu grupları için rol özelliklerinin yönetim yeteneği gibi birçok özellik sağlar.
E-Devlet
İHTİYACINIZA UYGUN ÜRÜNLERİMİZ
e-Fatura
Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura çözümleri, faturaların dolaşımının dijital ortamda güvenle ve hızla gerçekleşmesini sağlıyor.
e-Arşiv
e-Arşiv uygulaması, e-Fatura kapsamında olan ya da olmayan işletmelere ve nihai tüketicilere e-Fatura düzenlenmesini, faturanın ikinci nüshasının elektronik olarak korunmasını ve ibraz edilmesini sağlıyor.
e-Defter
e-Defter uygulaması, Yevmiye Defteri ve Defter-i Kebir belgelerinin, belirlenen standartlara uygun şekilde dijital ortamda hazırlanarak Gelir İdaresi Başkanlığı'na kolay ve hızlı bir şekilde gönderilmesini sağlıyor.
e-İrsaliye
Sevk irsaliyelerini dijital ortamda oluşturarak sevkiyat süreçlerini ve ticareti hızlandırmayı sağlayan e-İrsaliye, işletmelerin verimliliğini artırıyor.
e-Mutabakat
Firmaların mutabakat süreçlerini kolayca yönetebilmeleri için geliştirilen e-Mutabakat uygulaması BA, BS, Cari Ekstre ve Cari Bakiye mutabakatlarının elektronik ortamda hızla ve güvenle yapılmasını sağlıyor.